Press "Enter" to skip to content

نگاهی به موتور بازی ساز آنریل انجین | About Unreal Engine

سجاد راستی 1

نقد و برسی کوتاه آنریل انجین ۴ از دید هایپر لرن

تاریخچه

موتور Unreal Engine در سال ۱۹۹۸ ساخته شد. آنریل انجین چندین سیستم را شامل می شود، از جمله رندر کردن، تشخیص برخورد، AI، دید، شبکه، اسکریپت، و مدیریت فایل. API Glide در هسته به طور خاص برای GPU های ۳dfx طراحی شده است. تورنمنت غیر واقعی به دنبال Unreal شد و گام های زیادی برای بهبود رندر و عملکرد شبکه برد. موتور Unreal به دلیل طراحی مدولار معماری موتور و گنجاندن یک زبان برنامه نویسی به نام UnrealScript به طور گسترده ای محبوب شده است. به طور عمده بر روی C ++، UnrcalScript به کاربران اجازه می دهد تغییرات را به آسانی انجام دهند.در سال ۲۰۰۲، نسخه دوم موتور Unreal Engine با انتشار بازی ویدئویی ارتش آمریکا عرضه شد.

این نسخه از موتور، عمدتا یک نسخه بازنویسی بود، بازسازی کد اصلی و رندر موتورها. همچنین نسخه UnrealEd 2 را مشخص کرد. نسخه دوم موتور Unreal Engine پشتیبانی از GameCube و Xbox را اضافه کرد.اولین تصاویر منتشر شده Unreal Engine 3 در سال ۲۰۰۴ ظاهر شد.

 

با وجودی که این نسخه جدید موتور در ۱۸ ماه تنها در حال توسعه بود، تغییرات قابل توجهی از جمله مدل نورپردازی جدید که بر روی پیکسل به کار رفته بود، نسبت به روش پیشروکسکس مورد استفاده در نسخه های قبلی این روش روشنایی جدید اجازه استفاده از نقشه های طبیعی و بافت های با وضوح بالا و پایین را می دهد. نسخه های قبلی موتور نیاز داشت که جزئیات به طور مستقیم مدل شود. استفاده از نقشه های مجاز برای یک شمارش پائین تر در حالی که همچنان سطح بالایی از جزئیات را حفظ می کند.

Unreal Engine 3 همچنین برای استفاده از DirectX و OpenGL طراحی شده است که پایگاه کاربری موجود را شامل می شود تا شامل OS X، iOS، Android، Flash، جاوا اسکریپت و HTML 5 باشد. تا سال ۲۰۰۹، Unreal Development Kit (UDK) برای عموم آزاد شد. UDK اولین نسخه آزادانه موتور را مشخص کرد. تمام نسخه های قبلی موتور تنها با هزینه های قابل توجهی در دسترس بود. در حالی که بازی هایی مانند Unreal Tournament و Gears of War ساخته شده اند، برای ایجاد یک IP جدید با Unreal، باید از Epic Games خریداری شود.

 

آنریل انجین 4

آخرین نسخه موتور، Unreal Engine 4 در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این نسخه برخی از مهمترین تغییرات را تا به امروز نشان داده است. بهبود ویژگی های اصلی شامل حذف Kismet، یک سیستم اسکریپت بصری موجود در نسخه های قبلی، که توسط سیستم Blueprints بسیار کاربر پسند جایگزین شده است. سیستم روشنایی دوباره برای استفاده از یک الگوریتم جدید برای کاهش هزینه محاسبات در حالی که بهبود کیفیت کلی دوباره تجدید شد، ویرایشگر Unreal Engine 4 برای بهبود زمان کلی ساخت برای کمک به افزایش سرعت بازیابی تکرار بازی ها دوباره کار کرد. با کاهش زمان لازم برای بازسازی یک بازی، ویرایشگر به سرعت تغییرات سرعت را تغییر داده است.

براين استينر : چگونه Epic Games آغاز شد؟

تیم سوئینی [بنیانگذار، مدیر عامل و مدیر فنی Epic Games] این کمپانی را در زیرزمین خود به عنوان یک توسعه دهنده و ناشر بازی در سال ۱۹۹۱ در کمپانی شرکت کرد. کمتر از یک سال بعد Epic وارد شد، در حالی که هنوز در زیرزمین خود کار می کرد. با هم ما این شرکت را تا جایی که امروز است ساخته ایم و یک گروه شگفت انگیز از مردم را برای ساختن حماسه جمع کردیم و هر دقیقه از آن را دوست داریم. پس از ۲۲ سال، حماسه شکوفا می شود، و من با افتخار فکر می کنیم که بهترین کارمان را در این زمان انجام می دهیم. موتور Unreal Engine چگونه اتفاق افتد؟ موتور Unreal Engine شروع به کار کرد،

تیم سوئینی یک ویرایشگر ساخت که ما را قادر به ساخت بازی های ۳D می کند. در نهایت، او بقیه موتور را در اطراف ویرایشگر ساخته بود تا هنرمندان و طراحان بتوانند به راحتی از این ابزار برای ساختن بازی های باور نکردنی، زنده بازی های ۳D استفاده کنند. کیکر این بود که ما مجبور بودیم که این کار را با تیم های کوچکتر انجام دهیم تا هر یک از رقبای ما، به طوری که ابزار و گردش کار در اطراف این ابزار واقعا قدرتمند و سازنده بود.

تقریبا ۲۰ سال به عقب بر می گردیم و امروز تکنولوژی Unreal Engine حتی بیشتر از هر زمان دیگری بیشتر از ابزار و تمرین کار است و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها آن را مجاز به ساخت بسیاری از محصولات شگفت انگیز کرده اند.

در بازی Unreal Engine 4 چه بازی هایی می بینیم؟

مانند Unreal Engine 3، شما قصد مشاهده انواع بازی هایی که با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شده اید.
در حقیقت، من وانمود می خواهم Unreal Engine 4 را بیشتر ببینم.

 

موتورهای Unreal Engine 4 چه ویژگی هایی را ارائه می دهند ؟

مجموعه هایی از فناوری های جدید در موتور Unreal Engine 4 وجود دارد. یکی از آنهایی که منحصر به فرد است، مواد و سیستم سایه انداز ما است که ابزارهایی را فراهم می کند که می توانند برای ایجاد سطوح فوق العاده ای که شگفت انگیز هستند و جزئیات سطحی نزدیک به بی نهایت را ارائه می دهند. سیستم مواد جدید اجازه می دهد تا هنرمندان لایه را در بالای زنگ در بالای فلز، به عنوان مثال. اساسا شما می توانید تقریبا هر نوع بافت را به یک شی تقسیم کنید و در Unreal Engine 4 شگفت انگیز است.

خارج از بازی های ویدئویی و رایانه ای، چه چیز دیگری توسط موتور Unreal طراحی شده است؟

با Unreal Engine 3 ما بسیاری از استفاده های شگفت انگیز را در خارج از بازی دیده ایم. به عنوان مثال، وزارت حمل و نقل میشیگان قرارداد یک تیم تجسم در شرکت ساختمانی Parsons Brinckerhoff برای ساخت یک شبیه ساز رانندگی بالا پایان قرارداد.
Parsons Brinckerhoff همچنین برنامه Bay Bridge Explorer ، یک برنامه تلفن همراه را نشان داد که الگوهای بزرگراه جدید را در طول بازسازی پل خلیج سن فرانسیسکو-اوکلند نشان داد. قهرمانان مجازی، یک پیمانکار نظامی، یک موتور فیزیولوژیکی سلامت انسان را به نام HumanSim بسیار موفق ساختند که می تواند برای آموزش اولین متخصصان اورژانس پزشکی استفاده شود.
شرکت پیشرو معماری HKS یک مجتمع مجازی از استادیوم دالاس کابویها برای اهداف برنامه ریزی ایجاد کرد. سری وب اصلی WB Chadam با Unreal Engine 3 طراحی شده است.
با افزایش قدرت و انعطاف پذیری موتور Unreal Engine 4، من انتظار دارم که حتی خارج از بازی نیز تصویب شود.
  1. رضا رضا

    ایول سجاد عجب سایتی زدی. ادامه بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =